Згідно з інформацією місцевих ЗМІ, Пен Сінь зустрілися з Чжао Лінь під час обіду у 2013 році. Вони одружилися протягом трьох місяців і вже у 2014 році відкрили перший магазин.

Цікаво Наречена помилилася адресою, коли відправляла запрошення: яку відповідь надіслала незнайомка

Назва "Nayuki" – японська варіація інтернет-псевдоніма Пен, який звучить як "Naixue". Зараз жінка відповідає за маркетинг та розробку продуктів, а Чжао контролює управління та стратегії.

Пен Сінь
Пен Сінь / Фото handout

Бренд має попит серед молодих споживачів, які шукають нові та інноваційні чайні напої. Вони часто поєднують такі інгредієнти, як свіжі фрукти та різні начинки з традиційним чаєм. Крім того, компанія пропонує свіжоспечені вироби, такі як хліб, тістечка та інші десерти.

Nayuki
Бізнес сім'ї / Фото Nayuki

Важливо Через 55 років після втрати чоловік зміг повернути свою обручку: хто допоміг знайти

У 2021 році пара матиме статок щонайменше у розмірі 1,1 мільярда доларів. Проте прессекретар заявив, що фірма не коментує фінансове становище співзасновників.