Для цього знадобиться значно менший стартовий капітал, ніж при відкритті стаціонарного «шопа», бо вам не потрібно оплачувати оренду приміщення, комунальні послуги, наймати великий персонал і платити цілу низку податків, пише Finance.

До теми! Як заробляти гроші в інстаграмі: детальна інструкція

Для створення якісного сайту магазину вам знадобиться хороший веб-фахівець, який і наповнить його фотографіями та описом товарів. Після того як магазин почне приймати замовлення, цей же фахівець може займатися періодичним налаштуванням сайту, та навчить вас або ваших співробітників, як працювати з сайтом, наповнювати його, відстежувати кількість відвідувачів за день тощо.

"Пам’ятайте, головне для інтернет-магазину не дизайн, а його функціональність і простота. Щоб будь-який покупець міг легко знайти те, що йому потрібно. Продукція повинна бути розсортована за ціною і популярністю у клієнтів. Наявність спеціалізованих розділів та функція пошуку допоможуть відвідувачу легше і швидше зорієнтуватися в асортименті", – радить експерт Володимир Юхименко.


На сайті одразу розмістіть товари з фото та цінами / Фото Unsplash

Крім того, при оформленні сайту інтернет-магазину обов’язкова наявність "кошика" для покупок, "шапки" з номерами телефонів, поштовою та електронною адресою, а також розділів, де ви зможете відповісти на питання відвідувачів, а ті, у свою чергу – залишити свої відгуки.

Також обов’язково вкажіть на сайті умови оплати і повернення товару. І не забудьте визначитися, як будете доставляти товари замовнику, бажано Укрпошта і Нова пошта. Першій більше довіряють, тому що вона державна і недорога, друга ж швидко і точно працює.

Цікаво! Робота вдома: кілька секретів, як стати успішним фрілансером

Перше, з чого варто почати, – визначитися, що саме ви будете продавати в своєму магазині. Якщо не впевнені в правильності свого вибору, то можна звернутися в одну з компаній зі створення та розкрутки сайтів. Фахівці компанії перевірять, які товари затребувані у покупців і чи багато у вас буде потенційних конкурентів.

Суть аналізу в тому, що фахівці відстежують, які товари найчастіше шукають в мережі, і порівнюють ці дані з кількістю магазинів, які пропонують ці товари. Таким чином можна зрозуміти, на які товари існує попит, і визначити, в якому сегменті найменше конкурентів.


Регулярний прибуток ви отримуватимете приблизно через рік / Фото Unsplash

Після того як майбутній власник інтернет-магазину вибрав групу товарів, потрібно починати пошук постачальників. Шукайте їх в конкурентів. Дуже багато серйозних інтернет-магазинів мають розділ, де вказують виробників продукції, яку продають. Пошукайте тих, які виробляють відповідний за якістю і ціною товар. Телефонуйте і дізнавайтеся, на яких умовах вони реалізують товар: в роздріб, дрібним або великим оптом, які роблять знижки на продукцію.

Коли сайт готовий, домовленість з постачальниками є, зі способом доставки та оплати визначилися, варто зареєструватися як приватний підприємець та стати на облік у податковій.

На початковому етапі, коли власник щойно створеного інтернет-магазину обмежений у коштах, працювати доведеться у себе вдома. Тобто ваше житло перетвориться на офіс, де пліч-о-пліч будете трудитися ви і ваш партнер, а може і ще кілька людей.

Читайте також! Як заробляти гроші на хобі: корисні поради

Між співробітниками потрібно розподілити обов’язки: прийом телефонних дзвінків від клієнтів, просування сайту в соцмережах, наповнення сайту свіжою інформацією з фотографіями, ведення закупівель, контроль за відправленням та зберіганням продукції.

Власники успішних інтернет-магазинів радять новачкам спочатку працювати за такою схемою. Коли надійде певна кількість оплачених замовлень (наприклад, на одяг), тоді і закуповувати необхідні моделі у постачальника зі знижкою. Закупівлі можна робити кілька разів на місяць. Коли ж магазин розкрутиться і бізнес піде вгору, можна починати закуповувати невеликі партії найпопулярніших товарів і зберігати їх на складі.

Щоб магазин приносив прибуток, його необхідно просувати в інтернеті. На першому етапі допоможе контекстна реклама, але пізніше, коли продажі почнуть збільшуватися, потрібно буде звертатися до фірм, що спеціалізуються на інтернет-маркетингу, просуванні та розкручуванні сайтів.


Розкрутіть сайт, щоб мати більше клієнтів / Фото Unsplash

Контекстні оголошення бувають трьох видів: спецрозміщення, гарантовані та динамічні покази. Наприклад, людині необхідно знайти недорогі сукні в Києві. Набравши ці слова в інтернет-пошуковику, він отримує цілий список сайтів, що реалізують таку продукцію.

Спецрозміщення – це три оголошення у верхній частині сторінки, над результатами пошуку. Вони з’являються час від часу. Власник інтернет-магазину платить за кожен клік, який привів користувача з контекстного оголошення до нього на сайт, компанії-власникові пошукової системи. На розкручування інтернет-магазину самостійно або за допомогою SEO-фахівців в середньому йде пів року.

"Три роки тому ми з чоловіком створили сайт з продажу китайського одягу. Розкручували його за допомогою контекстної реклами і просування в соцмережах. У нас був мінімальний стартовий бюджет, тому доводилося все робити самим, а вчилися ми всьому в інтернеті", – розповіла власниця інтернет-магазину.

До теми! Як стати мільйонером за 5 років: дієві кроки

Вона з чоловіком замовляли одяг на "Таобао" (найбільший китайський сайт з продажу), спочатку невеликими партіями. А потім, коли з’явилися постійні замовлення і клієнти, зв’язалися з адміністрацією цього сайту і стали замовляти речі безпосередньо більшими партіями.

«Зараз за місяць у нас близько 30 великих покупців. Нам цього цілком вистачає», – поділилася своїм досвідом Віолетта Карпунова.