Хлопці зізналися виданню Coma, що досі згадують швейну машинку, на якій пошили свій перший шкіряний гаманець.
До теми! Як українці вдалося відкрити власне кафе у США, яке обожнюють американці
Віктор займався пошиттям шкіряних аксесуарів, а Павло шукав шляхи збуту. Звичайно, першими клієнтами молодих підприємців були переважно друзі та родичі. Проте згодом вони обрали всесвітню торгову інтернет-платформу для хенд мейд товарів Etsy.
Хлопці влаштували бізнес з шкіряних аксесуарів / Фото Coma
Відтоді їхні товари почали замовляти покупці з-за кордону, у тому числі і з Америки. А оскільки закордонні покупці часто не готові були чекати свого замовлення більше двох тижнів, хлопці вирішили переїхати у США.
Вже через декілька місяців до чоловіків приєдналися їхні дружини. Дружина Віктора – Тетяна домопомагала чоловіку із виробництвом, а Юля – дружина Павла взялася за всі фінансові справи.
Виробники дуже відкрито заявляють, що вони з України, а це додає особливої родзинки їхньому брендові в Америці. Вони часто отримують схвальні відгуки від клієнтів.
Сім'ї переїхали в США заради успішного бізнесу / Фото Coma
Так, дві сімейні пари, які повірили у свою мрію, підкорили американський ринок і вже п’ятий рік поспіль захоплюють світ. Вони започаткували маленьке виробництво з п’яти людей. Павло зізнається, що працювати з рідними завжди легше: з ними простіше домовитись, знайти якісь спільні рішення.