Нижче наведено кілька порад, як вигадати ефектну назву для компанії, бренду чи продукту. Ми переказали статтю видання MC.today.
До теми! Як створити власний успішний бренд: 5 порад від гендиректорки Red Bull
- Помітне і свіже
Вам варто уникати затертих фраз і банальщини, адже назва повинна бути влучна, чіпка та оригінальна. До того ж, якщо вона унікальна, на відміну від конкурентів, то ви одразу опинитеся на крок попереду.
- Просто пишеться – легко вимовляється
Безперечно вам часто доведеться диктувати назва компанії, повторювати адресу сайту, а клієнтам доведеться записувати все це. Тому тут небажано використовувати складні абревіатури.
Нехай написання слів буде традиційним, щоб не доводилося нескінченно пояснювати літери. Вдалі приклади назв компанії: Facebook, Sony, Apple.
Компанія Apple
- Розмір має значення
Краще обмежити назва двома словами, а в ідеалі – двома складами. Уникайте використання дефісу чи інших спеціальних символів. Вдалі назви: Coca Cola, Red Bull тощо.
Цікаво! Сімейний бізнес в Україні: 7 прибуткових ідей
- Сенс і підтекст
Не варто називати компанію першим словом, яке потрапило вам в очі. Адже рідко буває таке, щоб дивні назви стали знаменитими брендами.
До того ж, завжди перевіряйте, як перекладається вибране слово на інші мови. Є маса прикладів, коли назви компаній в перекладі мали негативне чи навіть непристойне значення.
- Лінгвістичні трюки
Повторення слів, рими і певний ритм створюють цікаве звучання. Саме таке своєрідне назва легко запам'ятовується і може стати хітом, як Coca-Cola чи Chupa-Chups. До прикладу, м'які і шиплячі звуки створюють ефект ніжності і турботи (ідеально для магазину квітів або дитячих товарів).
Назва Coca Cola легко запам'ятовується
6 способів вигадати назву компанії:
- Назва ідентична імені засновника компанії.
- Комбінування слів.
- Алітерація (ритм і рима).
- Назва-акронім або скорочення.
- Наслідування.
- Асоціації або метод аналогії.