Нині віддалена робота для багатьох працівників у всьому світі є запобіжним заходом. Більше про коронавірус в Україні – читайте тут.

Цікаво! Карантин в Україні: ідеї, як весело провести час з дітьми вдома

Проте, "робочий карантин" може вплинути на ваші стосунки, пише Business Insider. Основна перевага віддаленої роботи – це більше часу, щоб бути разом. Але це також може призвести до проблем, зокрема неправильного спілкування з приводу того, хто займатиметься домашніми справами.

Робота віддалено дає більше часу побути разом з партнером: ви можете працювати в одній кімнаті, разом пообідати чи раніше закінчити і приготувати вечерю.


Пара може працювати з дому / Фото Dreamstime

Але робота з дому – це не завжди рай, стверджують експерти. Адже часто межі між роботою та особистими обов'язками можуть бути розмитими.

За словами психологині Рамані Дурвасули, у пар часто виникає питання, чи має партнер, який працює з дому, брати на себе всі домашні обов'язки. Наприклад, під час перерви вигулювати собак, приготувати їжу тощо, в той час, як його кохана людина працює в офісі та не займається цими справами. Це може спричинити стрес у відносинах та призвести до конфлікту.

Ще одне поширена проблема стосується того, що відбувається після закінчення робочого дня.

Важливо! Чи безпечно подорожувати з дітьми під час поширення коронавірусу: поради

Віддалений працівник, який багато часу провів вдома наодинці, може відчувати себе самотнім і потребувати спілкування більше, ніж їхній партнер, який працює в офісі. Так, той, хто працював віддалено, може захотіти вийти з дому на прогулянку після робочого дня, тоді як офісний працівник може відчувати втому від тривалої роботи або від зустрічей цілий день. Це може призвести до недовіри у стосунках та зниження романтики.

Що робити парі, аби не зіпсувати стосунки

  • Складіть графік

Експерти запевняють, що важливо приділяти конкретний час для роботи та конкретний час, який ви присвячуєте партнеру/сім'ї.

"Встановлення графіку робочого часу є ключовим для створення балансу між роботою та особистим життям, де варто визначити пріоритет свого партнера", – кажуть психологи.

  • Поговоріть про розподіл домашніх обов'язків

"Вирішіть, хто що робить, поза робочими обов'язками. Зокрема, можете створити спільний онлайн-календар для всієї сім'ї", – сказав Скотт Доусон

Такий домовленість може допомогти уникнути ситуації, коли одна людина займається усіма справами, а інша – лише своєю роботою.


Розділяйте домашні обов'язки, коли працюєте з дому / Фото Mailexpert

  • Призначте конкретне робоче місце

Наявність певної території у вашому будинку чи квартирі для роботи може допомогти вам не допустити, щоб ваша робота перейшла на ваше життя фізично та психологічно. Корисно також час від часу виходити з дому.