Чому Євгенія вирішила займатися виробництвом солодощів
Євгенія розповіла журналістам 24 каналу, що на шляху до створення кондитерської не все було так легко, а займатися випічкою Євгенію змусили життєві обставини.
Цікаво! Сімейний бізнес вдома: ідеї для відкриття власної справи з мінімальним вкладенням
"Ми з чоловіком роз’їхалися, коли Остапу (синові Євгенії) було лише 3 місяці. Я в той час постійно плакала", – сказала жінка.
Але все змінилось під час звичайного чаювання із сестрою. Саме вона запропонувала Євгенії випікати печиво, як втішний подарунок маленьким відвідувачам її стоматології. Далі були замовлення від друзів, а згодом і від кав'ярень.
Від маленької кухні вдома до власної кондитерської
Маленької кухні Євгенії стало замало, тому вона винайняла невеличкий цех із вживаною технікою. Проте згодом і в цьому приміщенні стало тісно. Та й самотужки Євгенія вже не справлялась, тому з часом відкрила власну кав'ярню.
Як вдалося знайти клієнтів? За словами Євгенії, перші клієнти її знайшли самі. "Я не займаюся пошуками клієнтів. Нас знають люди, які почали до нас приходити ще з першого дня", – додає Євгенія.
Всі солодощі Baker Street Bakery роблять лише з натуральних компонентів. Жодних консервантів та маргарину.
Читайте також! Кухня без стереотипів та страви з бджолами: історія успіху ресторану Євгена Клопотенка
Скільки грошей знадобилося для відкриття справи
"Фактично, я почала з 250 гривень, які я позичила у мами, щоб купити собі перші ваги, тому що в кондитерській справі це надважлива річ. Все почалося саме з них. Я зважувала всі інгредієнти та фасоване печиво", – відповіла жінка.
Загалом за 10 років існування Baker Street Bakery витратили доволі багато грошей. Євгенія не назвала точної суми, але вважає, що це точно більше 300-400 тисяч доларів.
"Головне – любити свою справу та приносити задоволення іншим", – з такими думками Євгенія починала випікати своє перше печиво, так і продовжує, маючи вже понад 200 найменувань різноманітних солодощів.
Чи вплинув карантин на роботу кондитерської Baker Street Bakery?
"Безумовно, карантин вплинув на роботу нашої кондитерської, особливо в перші тижні. Тому що 80% наших постійних клієнтів – це кав’ярні та ресторани. І уявіть собі, коли вони в один день всі закрилися на карантин. Вже зараз ми відновлюємо свою роботу", – розповіла засновниця кондитерської.
Також Євгенія зізналася, що їм допомогли замовлення на Великдень під час карантину. "Адже солодощі – це маленькі радощі життя", – підсумувала вона.
Дивіться відео: Євгенія Тодурова розповіла про початок справи та роботу на карантині: