Як шведський сімейний бізнес перетворився на відомий бренд екстра-класу

16 листопада 2019, 08:31
Читать новость на русском

З маленької сімейної справи шведська марка чоловічого одягу перетворилася на бренд зі світовим ім'ям. Його історія почалася ще в 1928 році, коли Енні та Девід Петтерссони заснували бізнес із виробництва елегантних чоловічих сорочок. Сьогодні Eton має бутики в Європі та Північній Америці.

Тривалий період компанія працювала на внутрішньому ринку Швеції, проте з початком 1960 років почала виходити на ринок Великої Британії. Відтоді шведи закріпили за собою ім'я Eton. Компанію назвали на честь одного з найпрестижніших шведських коледжів, розташованого на території виробництва компанії.

Читайте також: AllSaints – бренд одягу для справжніх лондонських денді

Всесвітню популярність бренду принесли бавовняні сорочки, які не потрібно прасувати. Найвища якість вихідного матеріалу та особливий секрет у створенні тканини дозволяє виробу розгладжуватися просто на тілі його власника.

Одяг компанії Eton не потрібно прасувати

Створювати сорочки для справжніх джентльменів – одне з головних кредо Eton. У компанії люблять говорити: "Ми не працюємо з мінливою модою. Ми працюємо з якістю". Тож в основу своєї роботи Eton вкладає принципи якості та уваги до деталей.

Читайте також: Schott NYC: від форми для льотчиків та моряків – до ікони чоловічого стилю

Високоякісні тканини, які ексклюзивно виробляють для бренду в Італії і Франції. Використання передових технологій пошиття сорочок і унікальних процесів обробки – запорука успіху компанії і лояльності покупців по всьому світу. Нордичний стриманий характер скандинавів втілений і в стилістиці бренду. Саме таке бачення мужності є тут основним принципом.

Сорочки компанії Eton

У колекціях Eton представлено кілька лінійок чоловічого одягу. Бізнес-сорочки лінійки Red Ribbon – це головний сегмент бренду. Його вирізняють яскраві деталі. Вечірні сорочки Black Ribbon– класика, призначена для урочистих подій. Лінія Green Ribbon – це модні сорочки в стилі кежуал, на щодень. Лінія Diamond – розкішні моделі з високоякісної бавовняної пряжі, з вишитими вручну петлями і перламутровими ґудзиками.

За понад 80 років компанія перетворилася з "бізнесу на двох" на всесвітньовідомий бренд, яким і сьогодні керує родина засновників.

Читайте також: Polo Ralph Lauren – одяг для особливих

Притаманна скандинавам стриманість та елегантність і досі залишаються головними козирями сорочок Eton. Від такого одягу важко відмовитися тим, кому близькі ці риси.